Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/d/1/5/graesningsforeningen.dk/httpd.www/wp-content/themes/charity-help-lite/functions.php on line 125 Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/d/1/5/graesningsforeningen.dk/httpd.www/wp-content/themes/charity-help-lite/functions.php on line 126 Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/d/1/5/graesningsforeningen.dk/httpd.www/wp-content/themes/charity-help-lite/functions.php on line 127 Notice: Funktionen add_theme_support( 'html5' ) blev kaldt forkert. Du skal sende en række af typer. Se venligst Fejlfinding i WordPress for mere information. (denne meddelelse blev tilføjet i version 3.6.1). in /customers/d/1/5/graesningsforeningen.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6078 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/d/1/5/graesningsforeningen.dk/httpd.www/wp-content/themes/charity-help-lite/functions.php:125) in /customers/d/1/5/graesningsforeningen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 595 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/d/1/5/graesningsforeningen.dk/httpd.www/wp-content/themes/charity-help-lite/functions.php:125) in /customers/d/1/5/graesningsforeningen.dk/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 603 Fortegnelse over behandling af personoplysninger – Græsningsforeningen Høje Møn

Fortegnelse over behandling af personoplysninger

Fortegnelse over behandlingsaktiviteter i Græsningsforeningen Høje Møn

CVA 30040017

Data for seneste ajourføring: 25. august 2023

1. Hvem har ansvaret for databeskyttelse i foreningen?

Formanden Lone Blichert
graesning@gmail.com
Telefon 2139 5111
2. Hvad er formålene med behandlingen?

Varetagelse af medlemsforhold, kommunikation, medlemsmøder, generalforsamlinger og opkrævning af kontingent.
3. Hvilke personoplysninger behandler vi?

Almindelige personoplysninger:
a) Navn
b) Mailadresse
c)Telefon
d) Adresse
e)Dato for indmeldelse og udmeldelse
4. Hvem behandler vi oplysninger om?
Der behandles oplysninger om: Medlemmer
5. Hvem videregives oplysningerne til?
Vi videregiver ikke oplysninger til nogen.
6. Hvornår sletter vi personoplysninger i foreningen?

Vi opbevarer almindelige personoplysninger på medlemmer i op til 3 år efter tilhørsforholdets ophør.
7. Hvordan opbevarer vi personoplysninger i foreningen?

Vi opbevarer alle personoplysninger beskyttet af password, som kun bestyrelsen har adgang til.
8. Hvad skal vi gøre, hvis der sker et brud på persondatasikkerheden?

Hvis alle eller nogle af de registrerede oplysninger bliver stjålet, hacket eller på anden måde kompromitteret, drøfter vi eventuel anmeldelse til politiet og til Datatilsynet. Vi dokumenterer alle brud på følgende måde: Vi logger alle uregelmæssigheder.
9. Databeskyttelse i vores IT-systemer
Vi er i gang med at lave databeskyttelsesaftale med Google