Bliv medlem

Synes du også det er vigtigt, at sikre naturen og den store mangfoldighed i Jydelejet og Høvblege for dine oldebørn? Kunne du tænke dig at være med til at planlægge og udføre naturpleje i den smukke natur på Høje Møn? Vil du gerne ved selvsyn kunne sikre dig, at dine bøffer kommer fra dyr, der har levet et sundt, godt og naturligt liv?

Så bliv medlem! Personligt medlemskab koster 200,- og familiemedlemskab 300,- om året.

Der er midlertidigt lukket for salg af andele (retten til 1/8 ko).

Sådan bliver du medlem

Send en mail til kontakt@graesningsforeningen.dk med dine kontaktoplysninger, type medlemskab du ønsker samt oplysning om at du har indbetalt til Græsningsforeningens konto.

Bankoverførsel

Du overfører beløb svarende til det medlemskab du ønsker til foreningens konto:

Danske Bank: 9570 12998708

Husk at anføre navn, adresse, tlf.nr. og e-mail

Når Græsningsforeningen har modtaget din mail og registreret din indbetaling, vil du blive oprettet i foreningens medlemsdatabase og modtage en email med bekræftelse af medlemskab.

Har du spørgsmål vedr. indmeldelse i GHM?

Du er velkommen til at ringe eller skrive til foreningen på: graesning@gmail.com.